Skip to content

Ἐγὼ εἶμαι ἡ Ἀνάσταση καὶ ἡ Ζωή

γ εμαι  νάσταση κα  Ζωή

γιος ουστνος Πόποβιτς

 

Ἐὰν πάρχει μι λήθεια στν ποία θ μποροσαν ν συνοψισθον λες 

ο εαγγελικς λήθειες

 λήθεια ατ θ ταν  νάσταση το ΧριστοΚα κόμηἐὰν πάρχει μι 

πραγματικότητα στν ποία θ μποροσαν ν συνοψισθον λες ο καινοδιαθηκικς 

πραγματικότητες πραγματικότητα ατ θ ταν  νάσταση τοῦ Χριστο.

Μόνο στν νάσταση το Χριστο ξηγονται λα τ θαύματά Τουλες ο λήθειές Του

λα τ λόγια Τουλα τ γεγονότα τς Καινς Διαθήκης.

 

Μέχρι τν νάστασή Του  Κύριος δίδασκε γι τν αώνια ζωήλλ μ τν νάστασή Του 

δειξε τι  διος ντως εναι  αώνια ζωήΜέχρι τν νάστασή Του

δίδασκε γι τν νάσταση τν νεκρνλλ μ τν νάστασή Του δειξε τι  διος εναι πράγματι 

 νάσταση τν νεκρν. Μέχρι τν νάστασή Του δίδασκε τι  πίστη

σ’ Ατν μεταφέρει κ το θανάτου ες τν ζωήνλλ μ τν νάστασή Του δειξε τι 

 διος νίκησε τ θάνατο κα τσι ξασφάλισε στος θανατωμένους νθρώπους 

τμετάβαση κ το θανάτου στν νάσταση.

 

Μ τν μαρτία  νθρωπος γινε θνητς κα πεπερασμένος· μ τν νάσταση το Θεανθρώπου 

γίνεται θάνατος κα αώνιοςΣ’ ατ δ κριβς γκειται  δύναμηκα τ κράτος κα  

παντοδυναμία τς το Χριστο ναστάσεωςΚα γι ατ χωρς τν νάσταση το Χριστο 

δν θ πρχε κν  ΧριστιανισμόςΜεταξ τν θαυμάτων  νάσταση το Κυρίου εναι τ 

μεγαλύτερο θαμα. λα τ λλα θαύματα
πηγάζουν 
π ατ κα συνοψίζονται 

σ’ ατό. π’ ατ πηγάζουν  πίστη κα  γάπη κα ἡἐλπίδα κα  προσευχ κα  θεοσέβεια. 

Ατ εναι κενο τ ποο καμία λλη θρησκεία δν χει· ατ εναι κενο τ ποο 

νυψώνει τν Κύριο περάνω λων τννθρώπων κα τν θεν. Ατ εναι κενο τ 

ποο κατ τρόπο μοναδικ κα ναμφισβήτητο δείχνει κα ποδεικνύει τι  ησος 

Χριστς εναι  μόνος ληθινς Θες καὶ Κύριος σ λους τος ρατος κα όρατους κόσμους.

 

Τ τι  νθρωπος πιστεύει ληθιν στν ναστάντα Κύριο τ ποδεικνύει μ τ ν γωνίζεται 

κατ τς μαρτίας κα τν παθν κα ἐὰν μν γωνίζεται, πρέπει νγνωρίζει τι γωνίζεται 

γι τν θανασία κα τν αώνια ζωή. Ἐὰν μως δν γωνίζεται, τότε μάταιη  πίστη του!

Διότιἐὰν  πίστη το νθρώπου δν εναι γώνας γιτν θανασία κα τν αωνιότητα,

τότε τί εναι

Ἐὰν μ τν πίστη στ Χριστ δν φθάνει κανες στν θανασία κα τν π το θανάτου νίκη,

τότε πρς τί  πίστη μαςἘὰν Χριστς δν ναστήθηκετοτο σημαίνει τι  μαρτία κα  θάνατος 

δν χουν νικηθε

Ἐὰν δ δν χουν ατ τ δύο νικηθετότε γιατί ν πιστεύει κανες στ Χριστό;

κενος μως  ποος μ τν πίστη στν ναστάντα Χριστ γωνίζεται ναντίον 

κάθε μαρτίας τουατς νισχύει σιγσιγ μέσα του τν ασθηση τι  Κύριος 

πραγματικ ναστήθηκεμβλυνε τ κέντρο το θανάτου, νίκησε τ θάνατο σ λα τ μέτωπα τς μάχης.

 Χωρς τν νάσταση δν πάρχει οτε στν οραν οτε κάτω π τν οραν τίποτε πι 

παράλογο π τν κόσμο ατ οτε μεγαλύτερη πελπισία π τ ζω ατή, 

δίχως θανασία. Σ’ λους τος κόσμους δν πάρχει περισσότερο 

δυστυχισμένη παρξη π τν νθρωπο, πο δν πιστεύει στν νάσταση τν νεκρν. 

Γι’ ατό, γι τν νθρώπινη παρξη,  ναστημένος Κύριος εναι τ «πάντα ν πσιν» 

σ’ λους τος κόσμους: ,τι τ ραο, τ Καλό, τ ληθινό, τ Προσφιλές, τ Χαρμόσυνο, τ Θεο, 

τΣοφό, τ Αώνιο. Ατς εναι λη  γάπη μας, λη  λήθειά μας, λη  Χαρά μας, 

λο τ γαθό μας, λη  Ζωή μας,  Αωνία Ζω σ λες τς αωνιότητες καὶ ἀπεραντοσύνες.

 

  Πηγή 

Section 1
Section 2
Section 3